Tudi sam razmišljam v tej smeri. Jaz sem pri predimenzioniranemu motorju začel z eliso 21, nato 22, sedaj sem na 23 (z družino), letos preizkusim še 24 in 25 (tokrat sam).kasaudio napisal/-a: ↑12 Feb 2019, 22:57Praksa je pokazala, da je idealen propeler tak, ki je malenkost "prehud", kar seveda pomeni, da je s takim propelerjem razpon obremenitve plovila zelo ozek. Drugače rečeno, izbor zelo idealnega propelerja je potrebno prilagoditi obremenitvi.
Pod "malenkost prehud" propeler mislim takšnega, ki ima malo prevelik pitch. Premeri itak sledijo pitchu, za visoke hitrosti je bolje premer na spodnji meji in večji pitch, za počasnejšo vožnjo pa je boljši premer na zgornji meri izbora.
To je moj vidik in želim veliko uspeha pri propelerju!
Elise
- david
- Pridružen: 07 Sep 2018, 17:26
- Kraj: Ljubljana
Re: Elise
Mogu ja da budem normalan, al mi nekako glupo.
-
- Pridružen: 08 Okt 2018, 21:07
Re: Elise
Podatke sem podal take kot sem napisal tu.
Teža bo max. 1.400 kg.
Svetovali so 19 ali 21, kar je vsem jasno
Dilema pri meni je sledeča, propelerja ne bom menjal imel bom enega in ne mislim okol skakat in iskat nevem kakšen optimim za to in ono. Sedaj mi je pri F100 zadeva super špilala z prop 12 5/8 - 21.
Sedaj pa F150 in ???
diameter 15 1/4 - pitch 19 ali 15 - 21 ali 14 3/4 - 22, Saltwather II ali
13 3/4 - 21 reliance
Katerega ?
Dusko75 tebi pa 12 5/8 - 21 (novega) prodam oz. menjam za 100 l fankinje.
Teža bo max. 1.400 kg.
Svetovali so 19 ali 21, kar je vsem jasno
Dilema pri meni je sledeča, propelerja ne bom menjal imel bom enega in ne mislim okol skakat in iskat nevem kakšen optimim za to in ono. Sedaj mi je pri F100 zadeva super špilala z prop 12 5/8 - 21.
Sedaj pa F150 in ???
diameter 15 1/4 - pitch 19 ali 15 - 21 ali 14 3/4 - 22, Saltwather II ali
13 3/4 - 21 reliance
Katerega ?
Dusko75 tebi pa 12 5/8 - 21 (novega) prodam oz. menjam za 100 l fankinje.
- david
- Pridružen: 07 Sep 2018, 17:26
- Kraj: Ljubljana
Re: Elise
Že v mojih prejšnjih prispevkih sem ti odgovoril, ampak ker še kar naprej sprašuješ, ti odgovorim še zadnjič, čeprav se ponavljam.
Jaz imam predimenzioniran motor za plovilo, zato si lahko privoščim eliso 23, če imam dodatno obremenitev dobrih 200 kg, padem na 21. Ti imaš motor po standardu, zato sem ti svetoval eliso 21, če boš na čolnu sam. Pri dodatni obremenitvi 200 kg (1400kg) pa 19. Pa pri teh novih SDS elisah je drugačna logika pri izbiri in je že v osnovi potreben nižji korak.
Končna izbira elise naj bo na prodajalcu, ker ti jo je dolžan izbrati in zamenjati, če ne bo zadovoljiva. Če jo boš izbral sam (kar sploh ni tvoja dolžnost), se nimaš potem komu pritožiti in boš imel nepotrebne stroške.
Jaz imam predimenzioniran motor za plovilo, zato si lahko privoščim eliso 23, če imam dodatno obremenitev dobrih 200 kg, padem na 21. Ti imaš motor po standardu, zato sem ti svetoval eliso 21, če boš na čolnu sam. Pri dodatni obremenitvi 200 kg (1400kg) pa 19. Pa pri teh novih SDS elisah je drugačna logika pri izbiri in je že v osnovi potreben nižji korak.
Končna izbira elise naj bo na prodajalcu, ker ti jo je dolžan izbrati in zamenjati, če ne bo zadovoljiva. Če jo boš izbral sam (kar sploh ni tvoja dolžnost), se nimaš potem komu pritožiti in boš imel nepotrebne stroške.
Mogu ja da budem normalan, al mi nekako glupo.
- david
- Pridružen: 07 Sep 2018, 17:26
- Kraj: Ljubljana
Re: Elise
Si pod 1l na 1knots, kar je za F150 ok. Kolega, ki ima isto F150 na težjem čolnu, mu pije od 1.1-1.3l na 1knots. Teža naredi svoje.
Takole pa meni kaže na F115:
Koliko max. obratov pa dosežeš, ko si sam na čolnu?
Takole pa meni kaže na F115:
Koliko max. obratov pa dosežeš, ko si sam na čolnu?
Mogu ja da budem normalan, al mi nekako glupo.