kitanje

damjan
Pridružen: 02 Okt 2018, 17:07

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a damjan »

kojoti napisal/-a:
09 Apr 2020, 21:27
kateri kit je najboljši za popravilo poškodb na dnu plovila. Na pramcu in še par robovih na dnu plovila imam poškodbe gelcoat-a do poliestra, ki mi ga je zdrajsala stara prikolica. Poliester ni poškodovan.

Poškodbe so bolj estetske, tako da če ni ok kita, ki bi dobro prijel, raje samo pobarvam poškodbe s prajmerejem in antifaulingom.

in še na mestu, kjer lazimo iz morja v čoln je odstopila robna guma. Ni vijačena ampak samo prilepljena s silikonom. Ker izgleda to ni dovolj bi moral plastično vodilo pritrdit z vijaki. Je problem potem gumo spravit nazaj v plastično vodilo. Lahko to naredim sam
Pozdravljen

kit sem pred časom kupil tukaj (armiran, zelene barve, na plastični bazi)
http://www.chemco.si/en/chemco-home/

Omenjene kite sem uporabljal tudi pri oldtimerju in se je zadeva odlično obnesla.

Drugo opcijo imaš kot ti je svetoval aegir, gelcoat filler, zmešaš namažeš brusiš iz grobega proti najbolj finemu in na koncu spoliraš, ujeti odtenek barve pa je umetnost od črne, rdeče, modre, rumene, bele.

Bočno gumo ti svetujem da kupiš vodilo za gumo če ta ni ok, netaš ali vijačiš vodilo na čoln in kasneje segreto gumu vstaviš v profil (vroča voda, fen za segrevanje vedno ne deluje odvisno od debeline gume)

Sam osebno bi popravil z gelcoatom, nekaj čez površino ki je poškodovana

lp
d
Uporabniški avatar
kojoti
Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a kojoti »

Hvala, dno imam prebarvan s epoksi antiosmoznim prajmerjem, preko je antifauling. Je potrebno pri kitanju z gelcoatom odstranit ves epoksi premaz ali se sprime z njim.
Kar je aegir predlagal se mi zdi, da je vse na epoksi osnovi. Gelcoat pa je poliuretan. Raje bi uporabil epoksi
Razni poliuretanski kiti, še posebaj če niso namenjeni za nautiko časom razpadejo kot osmoza, nastanejo mehurji pod prajmerjem.
damjan
Pridružen: 02 Okt 2018, 17:07

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a damjan »

kojoti napisal/-a:
11 Apr 2020, 13:24
Hvala, dno imam prebarvan s epoksi antiosmoznim prajmerjem, preko je antifauling. Je potrebno pri kitanju z gelcoatom odstranit ves epoksi premaz ali se sprime z njim.
Kar je aegir predlagal se mi zdi, da je vse na epoksi osnovi. Gelcoat pa je poliuretan. Raje bi uporabil epoksi
Razni poliuretanski kiti, še posebaj če niso namenjeni za nautiko časom razpadejo kot osmoza, nastanejo mehurji pod prajmerjem.
Pozdravljen

Kiti, ki niso namenjeni navtiki niso primerni za navtiko, zato se jim izogni vedno.

Če sem te prav razumel imaš poškodbe samo na določenih mestih, tam lepo obrusi, razmasti poliester, nanesi gelcoat filler ga pobrusi in zravnaj s površino. potem pa nanj nanašaj prajmer na epoxi osnovi in na prajmer antifouling.

epoksi antiosmozni prajmer obrusiš samo toliko, da lahko zaključiš z gellcoat fillerjem, nato ga ponovno naneseš na popravljeni del in ga spojiš s preostalim delom, nato čez vse antifouling.


lp
Uporabniški avatar
PSYCHO
Pridružen: 17 Sep 2018, 20:56
Kraj: Lukovica pri Domžalah
Kontakt:

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a PSYCHO »

Imam eno vprašanje glede Hemplovega Epoxy Filler kita. V navodilih piše, da je zadeva po 36 urah dovolj trdna za brušenje, končno trdnost pa doseže šele po 12 dneh. Zanima me pa, če gre čoln kitan s tem lahko v vodo prej kot v teh 12 dneh in če na strjevanje kaj vpliva vlaga, namreč čoln imam zunaj na dežju.
Predvidevam, da ker je na epoxi osnovi vlaga ne bi smela igrati prevelike vloge, ali pač?
Kakšna začasna strehica, vsaj za par dni verjetno ne bo škodila?
Aja, za pokitati mam pa nekaj lukenj od šraufov od prejšnje sonde od sonarja, tako da prav veliko ni, ampak vseeno rajši vprašam koga, ki ima že kaj izkušenj s tem kitom, da kaj ne zajebem po neseči. :)
Usus magister est optimus.
Uporabniški avatar
Iztok
Pridružen: 18 Sep 2018, 12:01
Kraj: Lj.-Trzin-Ribiško naselje

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a Iztok »

Za kitanje lukenj uporabiš lahko tudi počasen epoksi 120minut kakršnega dobiš v Merkurju, Mavrici...
NE UPORABLJAJ HITRIH 2 ali 5 min, ker se ne bodo vlezli v pore!

- Najprej vse mehansko dobro očisti
- rahlo pofrzenkaj luknje!!!
- DOBRO in bogato operi z acetonom. Aceton površinsko zmehča poliester in če tega ne narediš, se epoxy zelo slabo prime!!!
- zaščiti okoli lukenj s trakom
- ko se posuši na tenko namaži s čopičem prvo roko epoksija, da se vpije v pore in naredi primer sloj.
- predno se popolnoma posuši, po dveh do treh urah pokitaj
- iz brusnega praha materiala katerega kitaš, narediš polnilo in ga zmešaš z epoksijem.

Vsekakor pa je to bolje od q.čevega Hempla. ;)
Če že vzameš epoxi kit, vzemi katerega koli drugega samo ne Hempla!
anjica
Pridružen: 28 Mar 2024, 14:26

Re: kitanje

Odgovor Napisal/-a anjica »

kojoti napisal/-a:
09 Apr 2020, 21:27
kateri kit je najboljši za popravilo poškodb zaščitna delovna oblačila na dnu plovila. Na pramcu in še par robovih na dnu plovila imam poškodbe gelcoat-a do poliestra, ki mi ga je zdrajsala stara prikolica. Poliester ni poškodovan.

Poškodbe so bolj estetske, tako da če ni ok kita, ki bi dobro prijel, raje samo pobarvam poškodbe s prajmerejem in antifaulingom.

in še na mestu, kjer lazimo iz morja v čoln je odstopila robna guma. Ni vijačena ampak samo prilepljena s silikonom. Ker izgleda to ni dovolj bi moral plastično vodilo pritrdit z vijaki. Je problem potem gumo spravit nazaj v plastično vodilo. Lahko to naredim sam
Za popravilo poškodb gelcoat-a na plovilu priporočam uporabo kakovostnega kita za gelcoat, ki je posebej zasnovan za popravila manjših poškodb. Ena izmed najboljših možnosti na trgu je West System 105 Epoxy Resin z 205 Hardener, ki ga lahko kombinirate z West System 407 Low-Density Filler za zapolnitev poškodb. Ta sistem je zelo vzdržljiv in zagotavlja dobro oprijemljivost.

Postopek popravila je naslednji:
Odgovori