Verjetno misliš na mrtvi hod (par centimetrov) pri volanskem obroču. To je zaradi mehanizma (polža). Takole izgleda znotraj:
Pa zadaj pri motorju mora biti vse privijačeno:
Volan ti pa pri vožnji vleče v desno, kar pri hidravličnem volanu odpade.
Verjetno misliš na mrtvi hod (par centimetrov) pri volanskem obroču. To je zaradi mehanizma (polža). Takole izgleda znotraj:
Samo enkrat smo na željo stranke dali hidravliko na tak motor kot je tvoj:tyson napisal/-a: ↑06 Nov 2019, 17:03Kaj pa hidraulika?
Npr, zajle zamenjat za hidrauliko? Je to bolj sigurno? Je predrago? Je sploh možno? Je bolj ziher? Je bolj varno?
Najbrž je odgovor povsod "JA"
Vprašam, ker enkrat MOGOČE bo treba konzolo z volanom namontirat...MOGOČE!
In če bo nuja, bi rad vedel, kaj iskat za svojega...
Točno vem, kaj si opisal. S takim avtopilotom smo jadrali z Elan -expres jadrnico.Harry napisal/-a: ↑13 Nov 2019, 18:01Najbolj elegantna rešitev bi bila da najdeš rabljeno roko od avtopilota in jo namestiš.
Prvi avtopiloti za jadrnice in čolne brez krmilnega kolesa so imeli mehansko roko v kateri je bil polž in elektromotorček.
To je pripomoček za argolo, ki je bil sorazmerno poceni in dokaj lahek in namenjen jadrnicam in pasaram do 6 največ 7m.
Ìšči pod argola avtopilot na njuškalu.