Gumenjak vs plastičen čoln
- Harry
- Pridružen: 18 Okt 2018, 11:41
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Najprej poglej kako je naslov prispevku, ki si ga prilepil!
Na zelo velikh valovih se da zbijat norčije z majhnim čolnom, dokler ne narediš napake ali ti crkne motor!
Potem si prepusčen sam sebi, ker ob izdanem opozorilu, kot na tvojem posnetku tudi reševalni čoln coast guarda noče več ven!
Prvo pravilo reševanja:
Če nisi opremljen za 2x težjo situacijo ne greš reševat, ker potem ni več nikogar , ki bi reševal tebe!
Trend tega foruma naj bi bil nasveti o varni vožnji po morju, andrenalinski kotiček je pod ostalo!
Na zelo velikh valovih se da zbijat norčije z majhnim čolnom, dokler ne narediš napake ali ti crkne motor!
Potem si prepusčen sam sebi, ker ob izdanem opozorilu, kot na tvojem posnetku tudi reševalni čoln coast guarda noče več ven!
Prvo pravilo reševanja:
Če nisi opremljen za 2x težjo situacijo ne greš reševat, ker potem ni več nikogar , ki bi reševal tebe!
Trend tega foruma naj bi bil nasveti o varni vožnji po morju, andrenalinski kotiček je pod ostalo!
Morski Vuk
- kojoti
- Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Mislim, da z objavo posnetka nisem prav nič kršil trenda tega foruma, nasprotno!
1. Plovilo na posnetku je Boston Whaler Montauk 170, ki ima kategorijo C.
2. Kategorija C dovoljuje plovbo v razmerah do 8 boforjev, kar pomeni do 34-40 vozlov
3. Na posnetku je opozorilo za "small craft advisory", kar pomeni veter cca od 22 do 33 vozlov oziroma od 6-7 boforjev.
4. dovoljena plovba od obale bi bila vsaj 6 navtičnih milj. fanta komaj, da sta izplula iz pristana in zajahala par valov.
Razen, da starejši mulo nima na sebi rešilnega jopiča in enkrat vmes brska po telefonu, ne vidim nobene pretirane nevarnosti, nasprotno, pohvalno, naj fanta uživata in trenirata v varni coni, pred domačim pragom, v varnem in odličnem plovilu in si nabirata izkušnje in občutek, da bosta, ko bo to potrebno, pripravljena.
1. Plovilo na posnetku je Boston Whaler Montauk 170, ki ima kategorijo C.
2. Kategorija C dovoljuje plovbo v razmerah do 8 boforjev, kar pomeni do 34-40 vozlov
3. Na posnetku je opozorilo za "small craft advisory", kar pomeni veter cca od 22 do 33 vozlov oziroma od 6-7 boforjev.
4. dovoljena plovba od obale bi bila vsaj 6 navtičnih milj. fanta komaj, da sta izplula iz pristana in zajahala par valov.
Razen, da starejši mulo nima na sebi rešilnega jopiča in enkrat vmes brska po telefonu, ne vidim nobene pretirane nevarnosti, nasprotno, pohvalno, naj fanta uživata in trenirata v varni coni, pred domačim pragom, v varnem in odličnem plovilu in si nabirata izkušnje in občutek, da bosta, ko bo to potrebno, pripravljena.
Nazadnje spremenil kojoti, dne 27 Mar 2020, 09:41, skupaj popravljeno 1 krat.
- tyson
- Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Valovi se zlivajo proti sidrišču, ne stran od obale...če bi se že kaj zgodilo, bi bila kmalu na obali...sicer obtolčena ko hribovska hruška, ampak več možnosti vidim, da bi ostala živa.
In za tega malčka od čolna, kapa dol...pozoren sem bil, kako in kdaj ju bo zalilo...pa nič...valove odbija suvereno...nisem si mislil, da je Boston tako reže težke valove.
In za tega malčka od čolna, kapa dol...pozoren sem bil, kako in kdaj ju bo zalilo...pa nič...valove odbija suvereno...nisem si mislil, da je Boston tako reže težke valove.
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
- kojoti
- Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Boston je odličen čoln, samo drag.
Sem pa naredil napako. C kategorija dovoljuje plovbo do max. 6 boforjev, veter od 22-27 vozlov. Kakšne so ali niso razmere na posnetku ni bistveno, kar se mene tiče se lahko prispevek briše oziroma prestavi v ustrezno temo.
Sem pa naredil napako. C kategorija dovoljuje plovbo do max. 6 boforjev, veter od 22-27 vozlov. Kakšne so ali niso razmere na posnetku ni bistveno, kar se mene tiče se lahko prispevek briše oziroma prestavi v ustrezno temo.
- kasaudio
- Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Ja očitno je eden redkih malih, ki se vsaj na pribl. lahko kosa s tistim, kar v takih razmerah nudi gumenjak. Evo vam, da bo pisker poln...Boston je odličen čoln, samo drag.
Sem pa naredil napako. C kategorija dovoljuje plovbo do max. 6 boforjev, veter od 22-27 vozlov. Kakšne so ali niso razmere na posnetku ni bistveno, kar se mene tiče se lahko prispevek briše oziroma prestavi v ustrezno temo.
Je pa res, da gre dobr čez valove, video to potrdi. Tu ni kaj dodat. In res pluje lahkotno, težišče ima u nulo.
Drugače pa je dober gumenjak tudi precej drag in občutek imam, da vsi ki ste v tej temi pljuvali čeznje ste imeli bolj ko ne jetra od gumenjaka.
@Kojoti
Kaj rata če tega bostona napičiš naravnost na ene 35 knotlnov in potem v trenutku na polno naviješ volan. Na dobrem gumenjaku ni nič hudega. Tak gumenjak se bo nagnil v ovinek centrifugalna te bo nalimala na sedež, 2 dni te bodo bolele rame. To smo počeli z VSR-jem, čez valove smo ga terali ko svinjo in moram reč, da samo respect^respect.
-
- Pridružen: 08 Okt 2018, 21:07
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Hahaha
Po takem se ni za vozit z nobenim.
Dejte nehat že bluziti kaj je bolje in kaj ni.
Da ne bi primerjal katera je lepša, boljša......
belka, črnka ali mulatka
Pa naj se stipka tisti, ki jih je mel in sprobal vse na čolnu na dopustu.
Ja res mate eni egote za bruhat
Po takem se ni za vozit z nobenim.
Dejte nehat že bluziti kaj je bolje in kaj ni.
Da ne bi primerjal katera je lepša, boljša......
belka, črnka ali mulatka
Pa naj se stipka tisti, ki jih je mel in sprobal vse na čolnu na dopustu.
Ja res mate eni egote za bruhat
- kojoti
- Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
@kasaudio
Ne vem...35 milj, kaka milja gor ali dol je maksimum brzina. V ovinek takoj prime brez zdrsavanja. Po moje bi odletu kot pajac iz čolna.
Vem kaj se zgodi pri 25 miljah, z rokami ne zadržiš sile, odletiš u morje. Vedno moraš imet varnostno stikalo na roki.
Na posnetku se vidi kako dobro gre, kot v tirnici.
VSR-a bi takoj imel. Če bi bila prava prilika bi ga takoj vzel (rabljenega). Vrhunski čoln. Ni mi edino ta konzola, da jahajo en za drugim. Obstaja kaka varianta z normalnim sedežem.
Ne vem...35 milj, kaka milja gor ali dol je maksimum brzina. V ovinek takoj prime brez zdrsavanja. Po moje bi odletu kot pajac iz čolna.
Vem kaj se zgodi pri 25 miljah, z rokami ne zadržiš sile, odletiš u morje. Vedno moraš imet varnostno stikalo na roki.
Na posnetku se vidi kako dobro gre, kot v tirnici.
VSR-a bi takoj imel. Če bi bila prava prilika bi ga takoj vzel (rabljenega). Vrhunski čoln. Ni mi edino ta konzola, da jahajo en za drugim. Obstaja kaka varianta z normalnim sedežem.
-
- Pridružen: 17 Okt 2018, 19:10
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
VSR ne obstaja, ker je preozek, podobno dno ima Vento 500 a razširjen del zgornjega kalupa , tam je možnosti več, ker je Vento pokopiral dno od VSR in delno od Lolivulakojoti napisal/-a: ↑27 Mar 2020, 17:31@kasaudio
Ne vem...35 milj, kaka milja gor ali dol je maksimum brzina. V ovinek takoj prime brez zdrsavanja. Po moje bi odletu kot pajac iz čolna.
Vem kaj se zgodi pri 25 miljah, z rokami ne zadržiš sile, odletiš u morje. Vedno moraš imet varnostno stikalo na roki.
Na posnetku se vidi kako dobro gre, kot v tirnici.
VSR-a bi takoj imel. Če bi bila prava prilika bi ga takoj vzel (rabljenega). Vrhunski čoln. Ni mi edino ta konzola, da jahajo en za drugim. Obstaja kaka varianta z normalnim sedežem.
glede izletov v morje ob hudih zavojih in velikih hitrostih, verjemte preizkusil sem kar nekaj gumenjakov in hitrosti med 35-45 za lahkoto, problem je pri slabi obliki dna s preveliko najvišjo špric kanto tam ga pa zabije v vodo in potem je sila prevelika, potem te pa izstreli iz kokpita
če je dno pravilno izmerjeno (hidrodinamično) tega problema ni, jaz na vseh testih vsaj 10 x preizkusim kako se obnaša gumenjak ob nenadnih zavojih pri največjih hitrostih
- kojoti
- Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40
Re: Gumenjak vs plastičen čoln
Ne vem več, če dobro sledim zadevi. Pri brzini 35 - 45 milaj (cca 65-83 km/h) na polno obrneš volan . Obrni balanco na biciklu pri 10km/h
-
- Pridružen: 17 Okt 2018, 19:10