Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovori
Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

Evo 8 letni mulc že ve...

Slika
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

Lepo sam nevem če je kakšen gumast gumenjak v obstoju, ki bi mel dovoljen single 7 gor. Je le "mal" premočn pa prevelk za gumenjaka. To je bolj domena poly-ester Plovil.
NovakM
Pridružen: 17 Okt 2018, 19:10

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a NovakM »

aegir napisal/-a:
15 Maj 2019, 23:10
Lepo sam nevem če je kakšen gumast gumenjak v obstoju, ki bi mel dovoljen single 7 gor. Je le "mal" premočn pa prevelk za gumenjaka. To je bolj domena poly-ester Plovil.
kake nebuloze, Aegir malo v temo brcaš :oops: :oops:
double 7 :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a tyson »

Takšni kot so zgoraj na fotkah pridejo na Lastovo iz IT...kosilo, tankat pa nazaj...dvojni motorji, čoln pa s podpalubo, pa gumenjak je.
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
NovakM
Pridružen: 17 Okt 2018, 19:10

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a NovakM »

tyson napisal/-a:
16 Maj 2019, 07:36
Takšni kot so zgoraj na fotkah pridejo na Lastovo iz IT...kosilo, tankat pa nazaj...dvojni motorji, čoln pa s podpalubo, pa gumenjak je.
nisi razumel, Aegir piše da motorji Seven (7) Marin www.seven-marine.com ne morejo na gumenjaka, ampak on pozablja, da je nosilnost gumenjaka mnogo večja pri isti dolžini kot plastičnega škafa
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

My mistake potem takem :D Pa smo prepričani, da so to gumenjaki, al se "tube" podrejo v platforme? :)
Uporabniški avatar
Harry
Pridružen: 18 Okt 2018, 11:41

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a Harry »

No si že blizu razumevanja koncepta RIB. Rigid inflatable boat predstavja kratico za večino današnjih gumenjakov, kar v bistvu pomeni da si kupil dva čolna v enem. Trdo dno ki se ne zvija pluje tudi brez klobas, tako kot zadnje 2/3 boston whalerja, tube pa dajo dodaten vzgon in bočno stabilnost na razburkanem morju. Prav zaradi tega koncepta je postal moderni gumenjak še bolj priljubljen med uporabniki v extremnih razmerah.
Ja, in tudi hrvati imajo 7 gumenjakov s 2 motorji in krmarsko kabino za prestrezanje tihotapcev, ker njhov super hitri Sv Mihovil ni dovolj hiter za to nalogo.
Morski Vuk
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a tyson »

NovakM napisal/-a:
16 Maj 2019, 07:41
tyson napisal/-a:
16 Maj 2019, 07:36
Takšni kot so zgoraj na fotkah pridejo na Lastovo iz IT...kosilo, tankat pa nazaj...dvojni motorji, čoln pa s podpalubo, pa gumenjak je.
nisi razumel, Aegir piše da motorji Seven (7) Marin www.seven-marine.com ne morejo na gumenjaka, ampak on pozablja, da je nosilnost gumenjaka mnogo večja pri isti dolžini kot plastičnega škafa
Hvala za razlago! ;)
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Uporabniški avatar
kojoti
Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kojoti »

Najmanjše plovilo z motorjem, ki je prečkal Atlantik je 21' Flats Boat, Ralph's company Dream Boats (svetovni rekord). Nizek, ploščat,... ;)
Če malo poguglate, kar zanimiva reportaža.

Hitrostni rekord čez Atlantik, Pacifik in okoli sveta pa ima jadrnica

Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

Odgovori