Nekje sem gledal en video, kako se je en (od dveh) Mercuryev enostavno snel...zakaj, ne vem.
Saj verjamem, da bo držalo in zdržalo na 4ih vijakih. Sile so velike, zato mi deluje podhranjeno.
Gnila plošča je pa čist nekaj drugega, seveda.
Nekje sem gledal en video, kako se je en (od dveh) Mercuryev enostavno snel...zakaj, ne vem.
Vsaka krmna stena je skonstruirana za določeno maksimalno moč motorja. To je navedeno v certifikatu plovila. Prav tako tukaj imajo veliko vlogo pritrditveni vijaki motorja. Vijaki so iz poboljšane legure M12. Največja sila nastane pri štartu. Tu govorimo o natezni sili.
Hvala za popolno razlago!boris napisal/-a: ↑25 Mar 2020, 09:06Vsaka krmna stena je skonstruirana za določeno maksimalno moč motorja. To je navedeno v certifikatu plovila. Prav tako tukaj imajo veliko vlogo pritrditveni vijaki motorja. Vijaki so iz poboljšane legure M12. Največja sila nastane pri štartu. Tu govorimo o natezni sili.
Tak vijak prenese sile parih ton.
Druga sila ki nastopi pri obračanju plovila pa je radialna sila pri zavoju. Govorimo o dinamični sili na strig. Tudi v tem primeru glavno vlogo odigra vijak. Zato je pomembno da so spenjalne površine motorja in krmne stene trdno povezane med seboj, da se med spenjalnima površinama pojavi dovolj veliko trenje, da ne pride do zdrsa in posledično do strižne obremenitve vijaka.
Če upoštevamo vse te dejavnike ne bo nobenih presenečenj.