Harry, pozdravljen.Harry napisal/-a: ↑09 Dec 2019, 17:41Dodatne varovalke niso potrebne, razen če boš vezal še kaj dodatnega! Varovalke morajo biti vodotesno zaprte, ne take kot so v avtu, ker je na čolnu vedno prisotna sol v prašni obliki ob burji in visoka zračna vlaga ob jugu, posledično je vse, kot bi občasno polil s čisto morsko vodo.
Poglej si kvalitetne odklopnike za 300 in več A, ne kupuj kitajcev za 5€. Lahko zmontiraš tudi varovalko 300A z vodotesnim ohišjem za HiFi.
Najceneje je klema na odklop in še takoj lahko odstraniš aku iz čolna.
Odklop akumulatorja je pomemben zato, ker v mirovanju nastajajo razni galvanski tokovi, ki se še okrepijo, če je pod napetostjo.
Avto pač ne stoji v slani vodi!
Daleč najbolj pomembna pa je sama vezava:
Kabli morajo biti vsaj 2,5mm2 mehki in pokositreni.
Spojke morajo biti prav tako pokositrene.
Rabiš posebne klešče za spojke, nikakor ne smeš ciniti kontaktov.
Za skupno maso lahko uporabiš 10mm2, vendar ne za startne kable, ki morajo biti strogo ločeni in čim manjkrat prekinjeni ( samo + odklopnik).
Če bos spajal minuse(-) skupaj, mora biti spojnica zaščitena pred vlago.
Vse spoje instalacije je dobro večkrat na leto pošpricati z oil sprejem kot tudi motor pod pokrovom, wd40 je bolj za silo.
Če bos ponoči glisiral ti priporočam vgradno dodatne krmne bele luči, na sidrno 360°pa daj močnejšo led žarnico in jo uporabljaj kot luč pri krcanju ali na sidru in pri ribolovu s panulo in jo ne spojiti skupaj s pozicijskimi lučmi (rdeča, zelena), ker ne boš nič videl naprej zaradi bleščanja.
V odgovoru na moje vprašanje si bil zelo izčrpen in jasen. Odgovoril si še na mnoga moja vprašanja, ki so se mi porajala v glavi. Najlepša hvala, res. Sedaj so mi stvari veliko bolj jasne. Bom upošteval tvoje nasvete.
Želim ti čaroben december in lepe prihajajoče praznike.
Dejan