Honwave razlepljen na šivu

Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a aegir »

Tldi 90 dvotaktnik.
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a tyson »

francija napisal/-a:
01 Nov 2019, 20:31
Ne rabiš Ježice, smo tu še hujši kalibri kot inštruktorji :roll:

Torej Aegir ima prav, samo točno poglej najprej v prometno od avta, če skupina vozil presega tvoje skupne NDM, potem pa homologacija in obtežitev vlečne kljuke in koliko lahko vlečeš.

Če imaš lahki priklopnik, lahko presegaš 3.500 kg.

Btv, Eagir, kateri motor ti porabi toliko olja?

Seveda čestitke za nakup, jaz se bolj nagibam k cenejšim variantam ala RIO 450 open iz Italije in verjetno kak evinrude 25, ki ga malo zrihtam, prikolo imam.... (vsaj dokler sem še na preživnini)
Nočem te dražit, ampak...odkod ti RIO 450? Ali nisi bil tudi ti navdušen nad Whaly-em?
Tule sta še dva PET čolna:





Čeprav je Whaly dostopen v bližini kot nov, ker rabljenih ni na trgu, mislim, da če se odločiš za PET material, si si naredil dolgoročno uslugo...pozabiš na osmozo, pozabiš na antifoulinge, razpokice v obliki zvezdic itd...
vem, je dražji, problemov je manj s čolnom na doljši rok...mogoče jaz to vidim tako,tudi kar se motorja tiče, ker nisem mehanik, pa še len sem. :lol:
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

No glede antifoulinga. Školjke in zelenjad majo tudi PET rade.
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a tyson »

Verjamem da. To se prime na vse, kar je pri miru.
Vem, da obstaja aktivni antifouling, potem tak, ki se med premikanjem sam "obrusi" in odstrani "mah".

Mislil sem, da se na PET prijemlje malo manj rado...kmalu bom vse izvedel, samo da dava čoln v vodo...drugo leto.
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Uporabniški avatar
kojoti
Pridružen: 20 Jan 2019, 19:40

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a kojoti »

tyson napisal/-a:
31 Okt 2019, 07:08
"Kojoti" je vozil večjo izvedenko 500 in ga skritiziral, da je neodziven s 60ks in dve personi na čolnu. Da vdira voda skozi "desantno rampo"... Italijanov sem gledal nekaj malega in kmalu ugotovil, da so v večini čolni, ki imajo 40/60ks. Žal pa so čolni preveliki za te konje.

Tule pa sem po moji oceni naletel na tisto kar sem iskal. Že od začetka.
4 leta star čoln, 4 leta star motor. Lastnik pa pedantnež.
Če mi uspe še kaj znižat ceno, bom še bolj vesel.
Čestitke za nakup. Od vseh predstavljenih PET-ovcev mi je ta daleč najboljši, mislim in res iskreno upam, da ste dobili trpežno stvar, ki vam bo še dolgo zvesto služila. Rad imam peri deri stvari. Če bo črna paluba poleti prehuda, se jo prebarva v belo, pa bo orka. Prav tako ni problema uredit konzolo. In če je vse ok je cena nakupa in cena pimp-anja plovila hitro pozabljena. Za 4 leta star motor, čoln in prikolica je super cena. Osebno ponavadi pri nakupu rabljenega plovila gledam samo ceno plovila, ker odštejem vrednost motorja in ga po cca ocenjeni vrednosti čim prej prodam in raje kupim novega. V vašem primeru, ker je bil pedanten lastnik in ohranjena stvarca ni potrebe.

Jaz še nikoli nisem vozil 500-tke ozirome PET-ovca, mislim, da je to bil Harry. Niti razen Filo-ta, ki ga ima lučka kapetanija, jih še nisem videl v živo.

Glede Italijanov z malimi konji na velkih plovilih, pa je za to razlog njihov zakon, da do določenega št. konj (ne kilovatov) ne rabiš izpita oziroma registrirat plovila. Zato imajo pod kapo veliko več konjev kot je napisano. Piše 40 ks pa ima v resnici celo 80. Za italijanski trg so se temu zakonu / niši prilagodili skoraj vsi proizvajalci. In posledično je, ko kupuješ v Italiji rabljen čoln zelo pomembno, da ima spravljene še vse račune zaradi registracije pri nas / certifikat.

Raje si dajte trd antifauling, ker ta samo polirni je bolj za jadrnice oziroma plovila, ki niso tako hitra.

Še enkrat čestitke in upam, da boste še kaj več objavli o tem čolnu, ko ga sprobate.
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a tyson »

kojoti napisal/-a:
02 Nov 2019, 16:40
tyson napisal/-a:
31 Okt 2019, 07:08
"Kojoti" je vozil večjo izvedenko 500 in ga skritiziral, da je neodziven s 60ks in dve personi na čolnu. Da vdira voda skozi "desantno rampo"... Italijanov sem gledal nekaj malega in kmalu ugotovil, da so v večini čolni, ki imajo 40/60ks. Žal pa so čolni preveliki za te konje.

Tule pa sem po moji oceni naletel na tisto kar sem iskal. Že od začetka.
4 leta star čoln, 4 leta star motor. Lastnik pa pedantnež.
Če mi uspe še kaj znižat ceno, bom še bolj vesel.
Čestitke za nakup. Od vseh predstavljenih PET-ovcev mi je ta daleč najboljši, mislim in res iskreno upam, da ste dobili trpežno stvar, ki vam bo še dolgo zvesto služila. Rad imam peri deri stvari. Če bo črna paluba poleti prehuda, se jo prebarva v belo, pa bo orka. Prav tako ni problema uredit konzolo. In če je vse ok je cena nakupa in cena pimp-anja plovila hitro pozabljena. Za 4 leta star motor, čoln in prikolica je super cena. Osebno ponavadi pri nakupu rabljenega plovila gledam samo ceno plovila, ker odštejem vrednost motorja in ga po cca ocenjeni vrednosti čim prej prodam in raje kupim novega. V vašem primeru, ker je bil pedanten lastnik in ohranjena stvarca ni potrebe.

Jaz še nikoli nisem vozil 500-tke ozirome PET-ovca, mislim, da je to bil Harry. Niti razen Filo-ta, ki ga ima lučka kapetanija, jih še nisem videl v živo.

Glede Italijanov z malimi konji na velkih plovilih, pa je za to razlog njihov zakon, da do določenega št. konj (ne kilovatov) ne rabiš izpita oziroma registrirat plovila. Zato imajo pod kapo veliko več konjev kot je napisano. Piše 40 ks pa ima v resnici celo 80. Za italijanski trg so se temu zakonu / niši prilagodili skoraj vsi proizvajalci. In posledično je, ko kupuješ v Italiji rabljen čoln zelo pomembno, da ima spravljene še vse račune zaradi registracije pri nas / certifikat.

Raje si dajte trd antifauling, ker ta samo polirni je bolj za jadrnice oziroma plovila, ki niso tako hitra.

Še enkrat čestitke in upam, da boste še kaj več objavli o tem čolnu, ko ga sprobate.

Hvala za čestitke in dobre želje.

Očitno sem te zamenjal s Haryem...sorry. Preveč se mi je dogajalo še pred kratkim...lapsus ;)

Za antifouling nisem še prepričan, da bi ga nanesel, saj bi čoln po vsaki vikend vožnji opral spodaj. In ker ne bova pri miru s čolnom, se kaj prida ne bo uspelo prijemat. Drugo je za ta velik dopust, tri tedne, ko je največ ur ponoči privezan in še to v dokaj umazanem morju. Čez dan pa tisti krajši premiki s sidranjem in to je vse.
Če pa bo antifouling, bo seveda trd.
Tudi na belo barvanje sva pomislila. Ampak ne takoj prvo sezono. Najprej se mora sprobat tako kot je. Neb rad iz lepe pi.ke kozouc naredu. :oops: In ker je sedalne površine relativno malo, pohodne pa bistveno več, pa še črna je, bo najbrž kmalu treba razmišljat o "tepihu". Z golo ritjo bova pa previdna...opekline so možne, torej za štart bo brisača zadost.

Italijanov res nimam naštudiranih, kako je v resnici z dejansko konjenico. Vem za ta njihov zakon, ampak ko gledaš oglase, pač piše, kar piše...in zavede, če se res ne poglobiš...jaz se nisem, bi se pa, če bi znal italijansko.

Brez skrbi, na raport ne bom pozabil. Potrpet bo treba do spomladi :roll:
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Uporabniški avatar
francija
Pridružen: 26 Sep 2018, 08:12

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a francija »

Hm, se mi zdi da sem malo tebi podoben glede izbire, enkrat whaly, potem odprt, pa spet mala kabina, pa strah me je prek 5m....itd
Na spomlad si najprej skladišče na eni parceli moram zrihtat, potem pa počasi, nekaj bo prišlo... :D :D
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a tyson »

francija napisal/-a:
02 Nov 2019, 20:18
Hm, se mi zdi da sem malo tebi podoben glede izbire, enkrat whaly, potem odprt, pa spet mala kabina, pa strah me je prek 5m....itd
Na spomlad si najprej skladišče na eni parceli moram zrihtat, potem pa počasi, nekaj bo prišlo... :D :D

Ma, ko so opcije odprte, je tega toliko, da ne veš kam bi gledal... sam sem bil tak primer, ne?
Čez 5m je lahko strah upravičen...ko imaš korito čez 5m, zaštrliš ven pri FURS-u...čoln je tretiran kot luxus, če je daljši od 5m...potem pa opraviči, če glih ne moreš izvora € dokazat...drugega strahu sam ne vidim.
A skladišče za čoln? Moj bo zunaj, pokrit s cerado...da ga bom vsak trenutek lahko videl :D

Sem pa bil vesel, da nisem edini PET navdušenec. Res je že vse kazalo, da bom pristal na klasik materialih, pa se je našel...in to pri bivšem sosedu, predno sva se preselila na Dolenjsko...iz bloka v 3 štuku, sva gledla njegovo streho hiše...ne morš verjet! Tud prodajalec je dbelo pogledal, ko naju je videl, saj se poznamo. Za povrh pa sem ta čoln videl, ko ga je 2015 pripeljal iz Nemčije. Meni je zgledal kot UFO...črn, mat, linija skor ravna, da je iz PET sem vedel takoj, ker sem imel tak kajak za divje vode...in eto, čez štiri leta je pri meni.

Sem prepričan, da boš našel...pa čimmanj kompromisov delaj, da boš čimbolj zadovoljen. To je moj edini nasvet, ki ga lahko dam ta hip.
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Uporabniški avatar
david
Pridružen: 07 Sep 2018, 17:26
Kraj: Ljubljana

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a david »

Tyson, čestitke za nakup. Moje mnenje je, da si dobro kupil. Poznam ta čoln, stranka ga vozi k meni in vsako leto sem ga servisiral.
Kar se motorja tiče, je že odprt na 40 KM in ima trim na ročki. Bi bilo pa kar drago, če bi šel na konzolo. Potrebno bi bilo sneti ročko, kupiti komande in števec, volanski mehanizem, žico volana, žici komand, priključke, kable... skratka krepko čez jurčka.
Mogu ja da budem normalan, al mi nekako glupo.
Uporabniški avatar
tyson
Pridružen: 17 Sep 2018, 13:21

Re: Honwave razlepljen na šivu

Odgovor Napisal/-a tyson »

david napisal/-a:
04 Nov 2019, 17:25
Tyson, čestitke za nakup. Moje mnenje je, da si dobro kupil. Poznam ta čoln, stranka ga vozi k meni in vsako leto sem ga servisiral.
Kar se motorja tiče, je že odprt na 40 KM in ima trim na ročki. Bi bilo pa kar drago, če bi šel na konzolo. Potrebno bi bilo sneti ročko, kupiti komande in števec, volanski mehanizem, žico volana, žici komand, priključke, kable... skratka krepko čez jurčka.
Hvala za čestike!
Verjemi, tudi midva sva vesela, ker ravnotako misliva, da je nakup bil dober.
Konzole pa po vsej verjetnosti ne bo. Predvsem zato ne, ker ni stojne višine za volanom + izguba pohodne površine.
Čoln z motorjem boš imel za servisirat še naprej.
...bolje ispasti glup, nego iz brzog voza...
Odgovori