Gumenjak vs plastičen čoln

Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

Žal aegir, z linki ki jih lepiš, streljaš in fališ slona. Ni fore najt video prevrnjenega gumenjaka; vsak se bo prevrnil, dovolj je samo orkanski veter, valovi sploh niso potrebni. Na lastne oči sem videl, kako orkanska burja v matičnem kraju preživljanja dopusta prevrne 6m gumenjaka s 150 konji vezanega na boji...

Video ki sem ga pripel zgolj pokaže kako malo je potrebno, da je plastičnjak na dnu.

Uni video o plastičarju ki je šel čez atlantik pa meni ne velja kot merilo; prepričan sem da bi prevoženo turo tehnično prenesel vsak sodoben gumenjak in to sploh nebi bila neka blazna senzacija.

Grem po kokice...
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

Dejmo prepričanja raje pustit za kakšno versko skupnost al pa lovski piknik.

Plastičar 22ft je šel čez atlantik. To samo po sebi anulira neumnosti, ki si jih pisal o plastičnih čolnih. Torej le ni smrt pa to vse kar si naštel, ker kolikor sem bral ta blog sta oba preživela in še hvalta se s tem zdaj.

Torej dokler enake dolžine ali krajši gumenjak ne preči atlantika, je Kralj znan.
Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

Daj prosim navedi neumnosti o plastičnih čolnih, ki sem jih po tvojem mnenju kjerkoli že napisal.
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

Tale je najbolj kronska. Če je un 21ft kralj atlantika je tale pripovedka kraljica bogate domišlije.

Na lastne oči sem videl, v manj kot treh minutah z jasnega rata totalna štala - ovce povsod po morju, pena po zraku. Stoli iz restavracije direktno v morje... In takrat si s potopljivim 5m čolnom mrtev. Jasno je, da se boš prevrnil in jasno je, da bo potrebno reševanje. Z nekaj prisebnosti ki jo takrat moraš imet, ti gumenjak nudi preživetje, plastični škaf pa ne. Bistvo je da si na barko privezan in da imaš dihalko. Jaz jih imam toliko kot mam ljudi gor in spravljene so na dohvatu v konzoli.
Pa dva posta višje si tudi eno spekel. Nebi bilo senzacionalno v gumenjaku prečit atlantik praviš v enem dahu, v drugem pa da se za po jadranu dvakrat zagurtnaš na gumenjaka okol pasa z dihalko na dohvatu. V do 29 metrskih valovih prečt 8000NM pa nebi bilo senzacionalno?

Če nebi bilo senzacionalno a bi blo pol v Gunnessovi knjigi svetovnih rekordov?
Uporabniški avatar
kasaudio
Pridružen: 27 Sep 2018, 09:32

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a kasaudio »

aegir napisal/-a:
21 Maj 2019, 15:26
Tale je najbolj kronska. Če je un 21ft kralj atlantika je tale pripovedka kraljica bogate domišlije.

Na lastne oči sem videl, v manj kot treh minutah z jasnega rata totalna štala - ovce povsod po morju, pena po zraku. Stoli iz restavracije direktno v morje... In takrat si s potopljivim 5m čolnom mrtev. Jasno je, da se boš prevrnil in jasno je, da bo potrebno reševanje. Z nekaj prisebnosti ki jo takrat moraš imet, ti gumenjak nudi preživetje, plastični škaf pa ne. Bistvo je da si na barko privezan in da imaš dihalko. Jaz jih imam toliko kot mam ljudi gor in spravljene so na dohvatu v konzoli.
Pa dva posta višje si tudi eno spekel. Nebi bilo senzacionalno v gumenjaku prečit atlantik praviš v enem dahu, v drugem pa da se za po jadranu dvakrat zagurtnaš na gumenjaka okol pasa z dihalko na dohvatu. V do 29 metrskih valovih prečt 8000NM pa nebi bilo senzacionalno?

Če nebi bilo senzacionalno a bi blo pol v Gunnessovi knjigi svetovnih rekordov?
Daj si malo preberi še kje drugje razen na googlu (ali pa koga z malo več izkušnjami vprašaj) kaj je so osnovni elementi preživetja na morju v orkanskem vremenu.

Tisto kar sta una dva dosegla s tisto lopatko od čolna vsekakor je svojevrsten dosežek, ko pa prebereš zadeve malo bolj v detajle okrog tega pa vidiš, da prvovrstni izziv na tej poti ni v sposobnosti čolna kljubovati najhujšemu možnemu valu oz. vetru. Tisto kar prikazuje posnetek iz helikopterja prenese praktično vsak sodoben gumenjak in najbrž tudi veliko plastičnjakov.
fanta moja oba sta dosadna s to temo in pika, kot bi se kregali ali je boljše rdeče ali belo vino ali pa union ali laško
Imaš prav, tema je res ratala dosadna zaradi določenih pacientov, ki svoje neznanje in neizkušenost podpirajo z raznoraznimi iz konteksta vzetimi zapisi z interneta. Tudi jaz se jim umikam tako kot ostali že pred časom.
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

Zanimivo je kako ima največ izkušenj z varnostjo plastičnih čolnov ravno tisti, ki ga nikoli ni imel.

Jaz verjamem in priznavam, da so gumenjaki super čolni sam ne bom toleriral, da nekdo ki plastičnega ~5m čolna sploh mel ni prodaja budalaštine o tem kako so nevarni in da do 7 metrov plastika je smrtonosna in nevem kaj še vse.
Uporabniški avatar
Harry
Pridružen: 18 Okt 2018, 11:41

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a Harry »

Do sedal sem imel v lasti 13 gumenjakov in 5 škafov. Najmanjši gumenjak je bil beograd sport 330, največji Dumi 650 z yamaho 200 2t.
Od škafov Boston whaler13, elan cc22,s 150 johnsonom, Belingardo cabin fish z 90 konji, ranieri 550 z notranjim motorjem in Grašo 20 z yanmarjem 125 ks.
Vse sem vozil najmanj eno leto poleti in pozimi vsaj 200ur v različnih pogojih..
Daleč najbolj varna je bila vožnja z Dumi 650, največji dizaster je bil elan 22cc, ki je pri dveh osebah obremenitve že spustil vodo v kokpit in se nagnil 30°, če si stopil ob rob, kljub 6.6m dolžine.
Po vseh izkušnjah sem šel nazaj na RIB 550 z 75KM klasično 2t yamaho, kar je zame optimalno glede cene vzdrževanja in lahkotnosti upravljanja tako na morju kot tudi na suhem pri servistranju in shranjevanju.
Praviš da bo vse kar je napihnjeno spustilo, torej imaš na svojem starem BMW kolesa od lojtrnega voza ali pač?
Enkrat sem ti že napisal da ne klati neumnosti, pa ti bom se enkrat povedal:
-gumenjak ima vsaj 5 zračnih komor in nepotopljivo dno, ki ima vzgon 200kg in tube 2000kg, to se pravi da ti lahko naliješ vode do vrha in bo še vedno 1200kg pozitive.
-5 m fisherman ima ponavadi tri komore po 200l torej 600l, torej če zajames več kot 500l vode postane tvoja plavnost vprašljiva, kot tudi delovanje motorja. Ja in v korito gre vsaj 1500l vode do vrha, čeprav je potem že podmornica.

Ps Prosim če nekdo prilepi link o vožnji trase regate Sydney Hobarth z gumenjakom 4m in 40KM, ker sem še vedno na morju!
Morski Vuk
Uporabniški avatar
aegir
Pridružen: 05 Sep 2018, 20:28

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a aegir »

Nihče ni rekel da ne obstajajo slabe banje. Ampak obstajajo tudi - odlične.


Kolikokrat si pumpal gumenjaka?
NovakM
Pridružen: 17 Okt 2018, 19:10

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a NovakM »

Harry napisal/-a:
21 Maj 2019, 23:21
Do sedal sem imel v lasti 13 gumenjakov in 5 škafov. Najmanjši gumenjak je bil beograd sport 330, največji Dumi 650 z yamaho 200 2t.
Od škafov Boston whaler13, elan cc22,s 150 johnsonom, Belingardo cabin fish z 90 konji, ranieri 550 z notranjim motorjem in Grašo 20 z yanmarjem 125 ks.
Vse sem vozil najmanj eno leto poleti in pozimi vsaj 200ur v različnih pogojih..
Daleč najbolj varna je bila vožnja z Dumi 650, največji dizaster je bil elan 22cc, ki je pri dveh osebah obremenitve že spustil vodo v kokpit in se nagnil 30°, če si stopil ob rob, kljub 6.6m dolžine.
Po vseh izkušnjah sem šel nazaj na RIB 550 z 75KM klasično 2t yamaho, kar je zame optimalno glede cene vzdrževanja in lahkotnosti upravljanja tako na morju kot tudi na suhem pri servistranju in shranjevanju.
Praviš da bo vse kar je napihnjeno spustilo, torej imaš na svojem starem BMW kolesa od lojtrnega voza ali pač?
Enkrat sem ti že napisal da ne klati neumnosti, pa ti bom se enkrat povedal:
-gumenjak ima vsaj 5 zračnih komor in nepotopljivo dno, ki ima vzgon 200kg in tube 2000kg, to se pravi da ti lahko naliješ vode do vrha in bo še vedno 1200kg pozitive.
-5 m fisherman ima ponavadi tri komore po 200l torej 600l, torej če zajames več kot 500l vode postane tvoja plavnost vprašljiva, kot tudi delovanje motorja. Ja in v korito gre vsaj 1500l vode do vrha, čeprav je potem že podmornica.

Ps Prosim če nekdo prilepi link o vožnji trase regate Sydney Hobarth z gumenjakom 4m in 40KM, ker sem še vedno na morju!
popolnoma se strinjam z zapisanim :) to je bil Nathan Rykers, @Aegir jaz mojega napumpam na leto manj krat, kot ti gume na avtu :mrgreen:



https://www.yachtingmedia.com/magazine/ ... ssing.html

tukaj je tud en kup gumenjakov skupaj s škafi

Uporabniški avatar
boris
Pridružen: 08 Sep 2018, 10:53

Re: Gumenjak vs plastičen čoln

Odgovor Napisal/-a boris »

Glede vseh polemik okoli hrenovk in škafih, bi povedal tole. Oba čolna sta konstrukcijsko precej drugačna. Hrenovke imajo ožji notranji prostor in so nizke.
Škafi pa imajo višje boke in več prostora. Glede potopljivosti pa tako.
Več poliuretana daš v škaf, manjša možnost potopitve.
Zato naj vsak naj izbere to kar mu odgovarja.
Teden na morju je več vreden kot celi dopust :!:
LP
Boris
Odgovori